PracaGrupypl.praca.dyskusjeSprawdzenie CV › Re: Sprawdzenie CV [OT]
    From: Muchomor <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Sprawdzenie CV [OT]
    Date: Wed, 01 Jul 2009 20:42:40 +0100

    exstasy wrote:
    > moge prosić o sprawdzenie mojego?
    >
    > pl - http://forum.idg.pl/index.php?act=attach&type=post&i
    d=17651
    > en - http://forum.idg.pl/index.php?act=attach&type=post&i
    d=17650

    Polskiego nie bede komentowal bo sie na tym nie znam. Angielskie - jesli
    to ma byc wyslane do UK to forma jest niedobra. O tym moge opowiedziec
    wicej jesli faktycznie uderzasz za granice.
    Jesli to dla polskiego pracodawcy i ma byc tlumaczeniem polskiego CV to
    skupie sie wylacznie na bledach jezykowych.

    1) Imie Nazwisko, taka jest kolejnosc
    2) Standalone Hospital - nie wiem czy to dobry pomysl tlumaczyc nazwe
    firmy (w tym przypadku szpitala). Jesli to jest oficjalna nazwa, ktora
    szpital sie posluguje do korespondecji to ok, ale ja bym zostawil pelna,
    polska nazwe.
    3) Help-desk for hospital employers - zapewne chodzilo o employees
    4) Repair computer devices -> albo Repaired albo Repairing. Jak juz
    wybierzesz forme to trzymaj sie jej konsekwentnie w calym CV (ja wole ta
    druga).
    5) Creation local network + Manage hospital network -> ja bym to zwinal
    do "Set up and maintenance of the hospital local network"
    6) Przegladanie logow raczej nie zasluguje na osobny bullet
    7) ... Intranet service -> services
    8) Deploy and manage Vmware ESXi system -> deployment and management of
    Vmware ...
    9) Reorganization backup system -> tu nie wiem co chciales napisac.
    10) Making service documentation -> jesli chodzi o prowadzenie
    dokumentacji serwisowej to bedzie to "Keeping service documentation",
    moze byc tez "service log"
    11) Fiscal cash office service -> "Cash register service"
    12) Management by sales department -> zgaduje, ze chodzilo o "Management
    of the Sales Department"
    13) economics profile class -> Economics school
    14) Quick learning new tasks -> nie wiem czy zadan mozna sie uczyc.
    Jesli tak to poprawnie bedzie "Quick new task learning"

    Na przyszlosc umieszczaj plik na serwisach gdzie nie trzeba sie rejestrowac.

    powodzenia,
    Muchomor