PracaGrupypl.praca.dyskusjeSobotnie szkolenia › Re: Sobotnie szkolenia
  • Data: 2007-06-25 09:02:37
    Temat: Re: Sobotnie szkolenia
    Od: "Lukasz Sczygiel" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam nadzieję, że to nie Brenna, nie najbliższa sobota i nie negocjacje i
    > kierowanie?
    > Albo zeszła sobota, Poznań, sprzedaż i obsługa klienta? :)

    Ciekawi cie czy szkolenie bylo durne czy ten co je kupil tak traktuje pracownikow?

    PS.
    Dyskusje
    Parametry biologiczne człowieka - ambitne zagadnienie
    http://groups.google.pl/group/pl.praca.dyskusje/brow
    se_frm/thread/9c134281265adb91/0e4e080aa2f176e5?hl=p
    l#0e4e080aa2f176e5

    Uznales za zakonczona czy o niej zapomniales?
    A moze jednak dzwoniles do trojki? :)

    --
    Lukasz Sczygiel