PracaGrupypl.praca.dyskusjeSmutne życie i praca.Re: Smutne życie i praca.
    From: "mer" <b...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Smutne życie i praca.
    Date: Sat, 28 Jun 2003 08:27:26 +0200
    Sender: v...@k...onet.pl@kisielewskiego2.smstv.pl

    > mowisz ze nie zaplacisz za ten ekstra czas, bo po co? skoro na ulicy jest
    > jeszcze pani Zuzia albo pani Anetka, to jak sie nie podoba to won, one nie
    > beda narzekac ze nie dotrzymujesz umowy, jeszcze moze dadza sie wykorzystac
    > na zapleczu na workach z cukrem, bo w dzisiejszych czasach praca to
    > zaszczyt. Czy w tym momencie mozesz oczekiwac ze pani Kazia bedzie lojalna?

    Oczywiście, że nie moge oczekiwać, i nie rozumiem po co ten powyższy przykład?
    Jeżeli się dwie strony umawiają na coś tam i jedna z tych stron nie wywiązuje się z
    umowy to ta
    druga strona zrywa umowe zgodnie z jakimś wspólnie podpisanym punktem w umowie. To
    chyba jasne.
    Przynajmniej dla mnie.

    > to juz calkiem ma sie do ukladow pracodawca pracownik jak piesc do nosa. Co
    > ma uklad sprzedawca -klient do tego? Chyba tylko tyle ze w obu sytuacjach
    > jest uklad ktory obie strony usiluja realizowac, jesli klient dostanie
    > puszke z przedatowana zawartoscia to zarzada zwrotu pieniedzy badz wymiany,
    > to jest dla ciebie normalne prawda? A jesli pracownik domaga sie by mu
    > placono za prace czy dotrzymywano innych elementow umowy to juz jest zle?

    Ależ ja to właśnie popieram to tylko chce, żeby do tego podchodzic jak do interesu
    własnie a nie jak
    do "godności człowieka" bo to jest potem woda na młyn dla róznych obrońców
    uciśnionych.
    Ja sprzedaje bułki jakimś ludziom na osiedlu a ty sprzedajesz swój czas jakimś
    "pracodawcom".
    Ja im się kłaniam nisko i staram sie, aby byli zadowoleni bo wiem, że w każdej chwli
    (bez
    wypowiedzenia!) moga zacząć kupować w innym sklepie. Uważam to za męczące, ale
    normalne i per saldo
    korzystne dla wszystkich.
    Wielu tutaj chiałoby jednak w kontaktach pracownik-pracodawca mieć Polskę Ludową, ale
    po południu
    już przyjść do mojego sklepu i jak im sie nie spodoba to natychmiast do supermarketu.
    I to mi sie nie podoba.

    mer