PracaGrupypl.praca.dyskusjeSłabe strony co powiedzieć ??? › Re: Słabe strony co powiedzieć ?? ?
  • Data: 2005-12-14 14:21:09
    Temat: Re: Słabe strony co powiedzieć ?? ?
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał" <m...@s...net> napisał w wiadomości
    news:dnp86v$l3g$1@news.dialog.net.pl...
    > Immona wrote:

    > Może jestem skrzywiony, ale nie widzę tu wad niepozwalających na pracę w
    > zgranym, zmotywowanym zespole :). Narcyzm i egocentryzm... indywidualiści
    > są w cenie, poza tym komplementy spokojnie mogę Ci prawić ;). A skłonność
    > do ryzyka to dla mnie duża wada, jeśli jej brak.

    Gdy przekroczy pewne granice, moze prowadzic do hazardowego
    inwestowania/nawiazywania kont(r)aktow, z ktorych moga wyniknac straty i
    choc wielkiego disaster jeszcze na szczescie nie mialam, male sie zdarzaly.

    > Mimo wszystko dyplomacja w Twoich wypowiedziach bierze póki co górę nad
    > złośliwością... ale może Aleksander wie więcej ;)

    Tu gadam z ludzmi, z ktorymi nie wspolpracuje. Nie maja wlasciwie czym mnie
    wkurzyc, bo potrafie przezyc to, ze ktos ma inne poglady lub zignorowac
    przejawy usenetowego chamstwa, ktore na tej grupie sa zreszta rzadkie.
    Natomiast w przypadku czyjegos bledu wplywajacego negatywnie na cos, na czym
    mi zalezy i czego dotyczy moja odpowiedzialnosc potrafie byc okropna i nie
    jest to w tej chwili kokieteria, tylko szczere przyznanie sie do wady, ktora
    narobila mi troche wrogow. Empatia mi w takich chwilach zanika i poniewaz
    sama nie mam personalnej urazy za ostro wyrazona krytyke merytoryczna,
    trudno mi zrozumiec, ze niektorzy maja od tego zranione uczucia i tydzien
    dola, a potem mnie nie lubia. Potem jednak czasem to ja trace na tym
    nielubieniu. Staram sie nad tym pracowac, tak jak Kira rzuca palenie :)

    I.