PracaGrupypl.praca.dyskusjeSkladki ZUS - jak sprawdzic ? › Re: Skladki ZUS - jak sprawdzic ?
  • Data: 2002-04-19 13:46:15
    Temat: Re: Skladki ZUS - jak sprawdzic ?
    Od: "Ewa_W" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Z funduszu dowiesz sie ile wplynelo, ale w ZUS-ie musisz wypelnic specjalny
    druk-wniosek i oni maja miesiac czasu (chyba) na odpowiedz.
    Mi odpowiedzieli, ze ich program nie umozliwia wprowadzania korekty DRA bez
    wprowadzenia pierwszego DRA (skladalam korekty, a urzedniczka zwrocila mi
    poprzednie dokumenty .........). Druga przerwa tez wynika z jakiejs
    niedoskonalosci systemu, ktory nie umozliwia wprowadzenia dokumentow jakichs
    tam jeszcze. A trzecie - to mnie zaskoczyli - to dopiero od grudnia 1999
    roku przelewaja skladki, bo wtedy podpisalam umowe z OFE (nie wiedzialam o
    tym - myslalalam, ze do konca roku mam czas, ale ze bedzie obowiazywala od 1
    stycznia 1999 - trudno).

    Ale trzeba pisac - bo potem mozna po pewnym czasie dopominac sie o swoje

    Pozdrawiam
    Ewa