PracaGrupypl.praca.dyskusjeSkarga - donos : do kogo ją napisać ? › Re: Skarga - donos : do kogo ją napisać ?
  • Data: 2006-11-02 20:50:17
    Temat: Re: Skarga - donos : do kogo ją napisać ?
    Od: "Łukasz N" <l...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " gosc" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:eidjh2$dca$1@inews.gazeta.pl...
    > Oto treść skargi - donosu, ale nie wiem do kogo ją napisać:
    > Uważam , że ktoś popełnił przestępstwo, skierowane przeciwko mnie, dodając
    > te
    > strony do akt.
    > Uważam, że człowiek, który niszczy i zmienia akta tej sprawy , jest
    > powiązany
    > korupcyjnie z sądem, firmą PAJ-COMP oraz prokuraturą i policją
    > wołomińską, a
    > być może także ze środowiskiem adwokackim.

    Radze te fragmenty wykreslic ze skargi, jesli nie chcesz narazic sie na
    postepowanie karne z art. 212 par. 1 kk. Nie majac 100% dowodow narażasz sie
    na zarzut pomowienia sedziow, prokuratorow i policjantow. Jesli ktorys z
    sedziow poczuje sie urazony Twoja skarga zlozy zawiadomienie o popelnieniu
    przestepstwa, a wtedy bedziesz miala dodatkowe klopoty na glowie.
    Obecnie bronie wlasnie czlowieka za zamieszczenie podobnych tekstow w pismie
    procesowym...

    Skarge kierujesz do Prezesa Sądu Apelacyjnego.
    Zapraszam na Forum Prawników - www.advokat.com.pl