PracaGrupypl.praca.dyskusjeSerwisant PC - jaka pensja? › Re: Serwisant PC - jaka pensja?
  • Data: 2004-08-25 20:28:24
    Temat: Re: Serwisant PC - jaka pensja?
    Od: ".:: orzeszko ::." <tomaszorzech_NOSPAM@NOSPAM_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    in article cgii3i$ab0$...@n...dialog.net.pl, Storm at
    tmpstorm[spamkonto]@o2.pl wrote on 25.08.2004 19:26:

    > taaaa ... szczegolnie po klku latkach bezrobocia, bo jeszcze nie slyszalem ,
    > zeby serwisant "wychodzacy" z kwota 3K byl specjalnie "rozchwytywany" ... no
    > ale
    > czym bylby wolny kraj bez wolnego wyboru ...
    >
    > Pozdrowienia

    po kilku latach bezrobocia to i mozeby nie byl rozchwytywany. Ale ja jestem
    juz w "branzy" jakies 7 lat, oprocz serwisu pc (ale lacznie z administracja,
    wdrozenia sieci itp) zajmowalem sie jeszcze systemami fiskalnymi (kasy,
    POS-y, itp).
    I tak sie zastanawiam, czy zarabiam tyle ile zarabiam poniwaz w swoim czasie
    powiedzialem ile powiedzialem i ktos z radoscia zatarl raczki pod stolikiem
    i sie usmiechnal pod nosem :)

    Inna sprawa: byc serwisantem w malym sklepiku komputerowym a inna w duzej
    firmie zatrudniajacej ok. 300 luda.
    --
    [ Tomasz .::orzeszko::. Orzech ]
    [ http://www.tomaszorzech.prv.pl/ ]