PracaGrupypl.praca.dyskusjeSerwisant PC - jaka pensja?Re: Serwisant PC - jaka pensja?
  • Data: 2004-08-26 08:48:02
    Temat: Re: Serwisant PC - jaka pensja?
    Od: "orzeszko" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 2500-2800 Brutto czy netto. Jesli brutto to jest oczywiscie jest stawka na
    > ktora wiekszosc firm sie zgodzi. Ja jak szukalem pracy to naszczescie
    > proacodawca oferowal jakas stawke i to ja moglem sie zgodzic lub nie. Jako
    > serwisant mialem wlasnie takie propozycje + zwrot paliwa i telefon. No ale
    > ja sie nie zgodzilem i szybko znalazlem inna prace.

    2500-2800 netto oczywiscie (ew. 3000 brutto). Atakuje dosyc spora i prestizowa
    firme -- moze sie uda. Napisales ze sie nie zgodziles -- i w tym wlasnie sek:
    jakbys sie zgodzil to bys zarabial 2500 brutto (netto daje niecale 1700) a tak
    zarabiasz wiecej (tak wnioskuje), ja juz jestem w miare stary i szukam czegos
    dobrego na dluzej (moze nawet do emerytury) z mozliwoscia awansu. Z racji
    posiadania rodziny tylko kwoty od 2500 netto (3750 brutto) w zwyz wchodza w
    gre :) Mam zamiar troche pozyc sobie a nie wegetowac ;) Srednia krajowa w
    zeszlym roku wyniosla 1503 netto (2200 brutto) jezeli ktos jest sklonny za to
    zyc w Europie to gratuluje :)

    --
    orzeszko