PracaGrupypl.praca.dyskusjeSciezka rozwoju inżyniera › Re: Sciezka rozwoju inżyniera
  • Data: 2009-07-19 14:05:36
    Temat: Re: Sciezka rozwoju inżyniera
    Od: Krzysztof Stachlewski <s...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ghost pisze:

    > Kwestia co rozumiesz, przez Research & Development - wiesz liczba
    > krajow, gdzie buduje sie rakiety kosmiczne czy glowice jadrowe jest
    > jednak ograniczona.

    R&D to może być wszystko: nowe materiały, nowatorskie metody produkcji,
    wyniki w badaniach podstawowych, nowe technologie.

    Przykładowo R&D to jest wynalezienie nowego materiału na płytę typu DVD,
    wymyślenie samego DVD, wymyślenie nowego protokołu korekcji błędów do
    takiej płyty.

    Natomiast R&D to nie jest: zakupienie gotowej technologii i
    zaimplementowanie drivera, który ją uruchamia; wyprodukowanie
    odtwarzacza DVD. Poprawianie błędów w driverze, napisanym przez
    kolegów z Chin czy innego kraju. Zaimplementowanie nowego
    protokołu korekcji błędów wg specyfikacji.

    Oczywiście, skupiłem się na IT, ale to dotyczy różnych dziedzin.

    Stach
    --
    http://stachlewski.info