PracaGrupypl.praca.dyskusjeRządowa propozycja podwyższenia płacy minimalnej do poziomu 50-60 proc. przeciętnego wynagrodzeniaRe: Rządowa propozycja podwyższenia płacy minimalnej do poziomu 50-60 proc. przeciętnego wynagrodzenia
  • Data: 2007-02-24 19:00:12
    Temat: Re: Rządowa propozycja podwyższenia płacy minimalnej do poziomu 50-60 proc. przeciętnego wynagrodzenia
    Od: futszaK <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 23 Feb 2007 15:08:35 +0100, Jackare wrote:

    > Jedna nie pokryje zapotrzebowania całego kraju a oprócz tego są jeszcze
    > huty, przemysł chemiczny ichoćby gosp. dom. konsumujące węgiel.

    jak jedna nie wystarczy to postawi się 5 czy więcej tak jak we Francji.
    Domy można grzać pradem co jest sporo wygodniejsze od biegania z wiadrami
    (lub płacenia tym którzy z tymi wiadrami biegają).
    Wystarczy piecyk do gniazdka w ścianie i już mamy ciepło.
    Gotowanie ? Kuchenka elektryczna i jedziemy, pokiego grzyba dodatkowe rury
    którymi idzie gaz skoro można by było podłaczyć kuchenke do gniazdka obok.
    Ciepła woda ? Nic prostszego, bojler elektryczny zamiast wybuchającego gazu
    i mamy gorącą wode.

    Oczywiście prąd dostarczany przez kilku dystrybutorów a nie jeden zakład
    energetyczny, wtedy klient będzie miał wybór plus do tego będzie mógł
    wybrać producenta prądu jak i dystrybutora.

    --
    futszaK
    0601061867