PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozwiązanie umowy z art. 52 KP, a odwołanie do Sądu › Re: Rozwiązanie umowy z art. 52 KP, a odwołanie do Sądu
  • Data: 2009-03-19 20:21:00
    Temat: Re: Rozwiązanie umowy z art. 52 KP, a odwołanie do Sądu
    Od: "kovalek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gpoc96$d6p$1@news.dialog.net.pl...

    > Wg mnie tak jak normalnie przy wypłacie wynagrodzenia, bo to przecież jest
    > wynagrodzenie.
    > Ale tu znowu zrobię zastrzeżenie, że to tylko moje zdanie.

    Już doczytałem iż uchwała SN wartość zaległego wynagrodzenia które zasądza
    Sąd jest kwota brutto.
    Jednak dalej nie wiem o co wnosić w pozwie. W przypadku przywrócenia do
    pracy mogę się domagać max 3 miesięcznego wynagrodzenia za okres
    pozostawania bez pracy. Jednak wnosząc pozew nie mam pojęcia jak długo
    sprawa będzie trwała i jakiej kwoty się domagać.

    Może wystarczy napisać tylko w pozwie iż wnoszę o wypłatę wynagrodzenia za
    okres pozostawania bez pracy (bez konkretnej kwoty, bo trudno ją
    jednoznacznie ustalić)?

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski