PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozwiazanie umowy o prace Wniosek › Re: Rozwiazanie umowy o prace Wniosek
  • Data: 2007-03-25 16:58:00
    Temat: Re: Rozwiazanie umowy o prace Wniosek
    Od: gfm <m...@d...ru> szukaj wiadomości tego autora

    Larsoden napisał(a):
    > Z dniem ..... wypowiadam umowę o pracę z dnia ........ z zachowaniem
    > ....miesięcznego okresu wypowiedzenia.
    > Pamiętaj się podpisać.
    dzięki za szybką odpowiedz .

    Przepraszam ale zadam jeszcze pytanie.
    Pracuje u tego pracodawcy od ~1.5 roku
    jaki okres wypowiedzenia mnie obowiązuje .
    Zmieniam prace obawiam sie ze okres miesięcznego wyp.
    nie będę mógł spełnić . Co wtedy sie stanie . ?
    nie będą mógł odejsc z firmy ?

    --
    gFm GFM gfM
    GfM gfm ... ?