PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozwiazanie umowy o prace Wniosek › Re: Rozwiazanie umowy o prace Wniosek
  • Data: 2007-03-25 17:58:22
    Temat: Re: Rozwiazanie umowy o prace Wniosek
    Od: Larsoden <p...@w...acn.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    gfm napisał(a):

    > mam 7 dni starego urlopu. ale nie wiem czy mi pracod. pozwoli wykorzystać.
    > A co z nowym jak to jest ile mi przysługuje w tym nowym roku. w sumie
    > mam około 6 lat pracy udokumentowanej. Czy od razu 21 dni mam nowego czy
    > jak , wogóle sie nie orientuje się czy w tym roku musze ileś
    > przepracować aby dostać nowy urlop. w tedy ze starym (7dni) miał bym
    > więcej do wykorzystania.

    W tym roku przysługuje Ci tyle urlopu ile proporcjonalnie
    przepracowałeś w danej firmie. Zakładając że 4 miesiące
    pracujesz to coś koło 9 dni. Plus zaległy. Szkopuł w tym że
    pracodawca może go nie udzielić. Tzn. formalnie powinien ale
    akurat urlopy to tematyka, w której teoria bardzo często nie
    pokrywa się z praktyką.

    > rozumiem. tez bym nie chciał . 30 kwietnia zaczyna się mi nowa praca ale
    > przed nią mam bardzo dużo spraw do załatwienia , i ten okres miesiąca
    > wolnego czasu byłby mi "na ręke".

    Masz miesięczny okres wypowiedzenia. Jak wypowiesz umowę
    najpóźniej do końca marca to z końcem kwietnia jesteś wolny
    i możesz zaczynać nową robotę.
    Jeśli chcesz ten miesiąc wolny to innej drogi niż dogadanie
    się z obecnym pracodawcą nie ma.

    Jeszcze jest trzecie wyjście ale to już hardcore dla
    zdesperowanych:

    http://tiny.pl/c6rh

    --
    Larsoden | nedosraL