PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozwiazanie umowy o prace › Re: Rozwiazanie umowy o prace
  • Data: 2006-10-04 16:55:53
    Temat: Re: Rozwiazanie umowy o prace
    Od: Kaizen <x...@c...sz> szukaj wiadomości tego autora

    Pięknego dnia Wed, 4 Oct 2006 13:14:46 +0000 (UTC), " Clouddancer"
    <c...@W...gazeta.pl> zakodował:

    >1) czy prawda jest jak mnie poinformowano, ze majac umowe o prace na czas
    >nieokreslony, chcac sie zwolnic, musze zlozyc wypowiedzenie z zachowaniem
    >miesiecznego wpyrzedzenia, w dodatku bieg wypowiedzenia moze rozpoczac sie
    >tylko od 1-go dnia miesiaca?

    Jeżeli staż pracy u danego pracodawcy wynosi ponad 6 miesięcy to
    zgadza się.

    >2) czy moge zlozyc w/w wypowiedzenie jezeli w danej chwili jestem na L-4?
    >Np. wysylajac poczta.

    Tak

    >P.S. wiem ze jest google, ale czas to kluczowa sprawa w tym przypadku...

    I tak masz czas przynajmniej do jutra (a tak naprawdę to do końca miesišca)
    - a kilka godzin to cała masa czasu do googlowania.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded