PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozmowa na Poczcie Polskiej › Re: Rozmowa na Poczcie Polskiej
  • Data: 2005-03-29 15:13:21
    Temat: Re: Rozmowa na Poczcie Polskiej
    Od: "Maciej Sobczyk" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Przewłocki" <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:d24huq$sie$1@news.onet.pl...

    > Spodziewałaś się czegoś innego po państwowej firmie, gdzie wciąż panuje
    > przeświadczenie "czy się stoi, czy się leży 1500 się należy"?
    > Może kiedyś sprywatyzują tego kolosa na glinianych nogach. Ja pewnie
    > tego nie dożyję (mam 29 lat), ale może moje dzieci.
    >
    > Pitt
    A mnie się przypomina coś innego odnośnie "firm państwowych" (gdzie, sądzac
    z postów zalicza się też urzędy).

    Znajomy - dyrektor urzędu miejskiego - goni swoje urzędniczki do porządnej
    roboty i szkoli, gdyż, że zacytuję: "praca urzędnika obsługującego petenta
    niczym nie różni się od pracownika Customer Care w sektorze prywatnym. I tu
    i tu obsługuje się klienta. I w obu sytuacjach klient płaci - w firmie
    państwowej dokonuje przedpłaty w części płaconych podatków. A więc klient
    nasz Pan!".

    Panie Andrzeju! Tak trzymać!

    pozdrawiam grupowiczów
    maciek