PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozmowa na Poczcie Polskiej › Re: Rozmowa na Poczcie Polskiej
  • Data: 2005-03-29 16:33:12
    Temat: Re: Rozmowa na Poczcie Polskiej
    Od: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo cały czas masz w głowie zastaną w Polsce sytuacje, gdy wcześniej
    > za kase wszystkich zbudowano jedną panstwową elektrownie i teraz
    > jest problem z jej prywatyzacją.

    Nie wiem, w jakim kraju żyjesz, bo ja w Polsce, gdzie sytuacja jest
    taka, jaka jest.

    > Jak juz pisano powstaje w takiej sytuacji osobna firma od samych
    > kabli a klient płaci wybranemu przez siebie producentowi prądu,
    > który targuje sie z firmą przesyłającą.

    Gdyby to było dozwolone, związek firmy przesyłowej z *jedną*
    elektrownią na danym terenie dałby obu znacznie większe zyski,
    wynikające z posiadania monopolu. Niezależnie od kraju.

    J.K.
    --
    kilka ofert na www.zapraszam.pl/praca/