PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozmowa kwalifikacyjna › Re: Rozmowa kwalifikacyjna
    From: "Kania" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rozmowa kwalifikacyjna
    Date: 13 Dec 2005 12:40:31 +0100

    > Użytkownik "phpmaster" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Programista PHP i oferta z gornej polki?

    Dla wielu osob (zwlaszcza z rejonow wiekszego bezrobocia i posuchy na firmy
    informatyczne) to oferta z gornej polki. Wiem, ze punkt widzenia zalezy od
    punktu siedzenie i wiem, ze Ty akurat za PHP nie przepadasz, ale uwierz mi, ze
    to calkiem niezly sposob zarabiania na zycie :)

    > Wydawania pieniedzy na bilet do wawy.

    Oj warto... programistow jak na lekarstwo, mozna przebierac w ofertach, a
    parcodawcy czekaja az sie zdecydujesz.

    Przecwiczylam to osobiscie :)

    Kania