PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozmowa kwalifikacyjna › Re: Rozmowa kwalifikacyjna
    From: ".:Tomek:." <t...@w...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rozmowa kwalifikacyjna
    Date: Tue, 13 Dec 2005 11:25:32 +0100

    Użytkownik "phpmaster" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:dnkoe5$hca$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > kiedy odbędzie się rozmowa... o co najlepiej pytać przed decyzją wyjazdu
    > do Warszawy (koszta transportu też się liczą a na darmo nie uśmiecha mi
    > się jechać)

    Po paru wyjazdach z Poznania do Wawy jedynie na rozmowe, gdzie po 2-3
    minutach i tak już wiedzialem, ze to nie jest to, od razu prosze o rozmowe
    telefoniczna z osoba, z ktora mam sie spotkac i pewne, podstawowe sprawy
    ustalamy juz przez telefon (niestety nie zawsze jest to mozliwe). Z reguly
    ludzie sa wyrozumiali i wiedza, ze lepiej kilka minut porozmawiac przez
    telefon, niz ciągać goscia niepotrzebnie przez pol Polski. Takze jesli masz
    taka mozliwosc, to sprobuj najpierw na odleglosc pewnych, kluczowych dla
    Ciebie spraw sie dowiedziec, bo moze Ci to zaoszczedzic sporo czasu, nerwow
    i pieniedzy.

    pzdr
    Tomek