PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozmowa - LIDL - Jankowice k. PoznaniaRe: Rozmowa - LIDL - Jankowice k. Poznania
  • Data: 2004-06-08 17:23:53
    Temat: Re: Rozmowa - LIDL - Jankowice k. Poznania
    Od: "Shaman" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Znam specyfike rozmów Sady/Tarnowo Podgórne.
    Jest ona nastepująca:

    Panienki od "rekrutacji" sie nudzą i chcą komus udowodnić ze są mądrzejsze
    od niego, że oto mają cieniasa i tępaka (pomijam fakt "wybranego po kilku
    tygodniach rekrutacji") przed sobą.

    Z reguły mądrzejszych od Siebie nie zaprasza sie na rozmowy, bo i po co, a
    tym pozostałym jakoś sie uswiadamia, kto tu rządzi.

    Nie myśl sobie że w tych firmach wszyscy są kompetentni. Tam jak firma
    powstawała nie było żadnej rekrutacji, a całe obsady do biur sie znajdowały.

    Ech.. szkoda gadać.. rączka rączkę, jeden telefonik, drugi, ty dasz prace
    mojej curusi, ja twojemu synkowi itp. A tam tata szycha na Akademii to
    upchac dzieciaka trzeba...Kwalifikacji żadnych. Jak już w tym jestes troche,
    to jakos sie nauczysz i wtedy "błyszczysz" przed nowym na rekrutacji.

    Pracuje tam ekipa, która sie nie zmieni, bo wszyscy po układzie. I nie
    zatrącaj za ostro o swoich kwalifikacjach, bo oni to mają gdzieś. Pamiętaj,
    że na lepszych stołkach prace dostaje sie "z polecenia" na gębę, no, chyba
    że np Lidl chce otworzyc biuro w Chinach i potrzebny mu pracownik z tym
    językiem. Tu już znajomych raczej brakuje.

    Powodzenia.

    http://www.gazeta.pl/usenet/