PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozmowa - LIDL - Jankowice k. PoznaniaRe: Rozmowa - LIDL - Jankowice k. Poznania
  • Data: 2004-06-12 06:13:52
    Temat: Re: Rozmowa - LIDL - Jankowice k. Poznania
    Od: "Rajmundos" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > O? Widze w tym miejscu pogwałcenie kodeksu pracy. To tu sie norme
    tygodniową
    > wyrabia w 2-3 dni?? Nie łapie to ani zadaniowego czasu pracy, ani pełnego,
    > ani nawet nieregulowanego. Trąca to o Inspekcję Pracy.
    > Wiem że L. to firma niemiecka ale z Twojego opisu to mi przypomina troche
    > obóz pracy. A już myślałem że odeszliśmy dawno od tych metod...

    Czas pracy, to to da sie zniesc, czujesz sie jak na wlasnym interesie masz 8
    sklepikow i dbasz o nie, dobrze zarabiasz firmowa nowa fura, komora i to tez
    dla celow osobistych. Najgorsze jest to ze ten oboz pracy to jestes ty jak
    zarzadzajacy sklepami zmuszony do stwarzania podleglym pracownikom - patrz
    ostatnie reportaze z pracy w marketach.