PracaGrupypl.praca.dyskusjeRefundacja okularów przez pracodawcę › Re: Refundacja okularów przez pracodawcę
  • Data: 2002-09-26 09:26:24
    Temat: Re: Refundacja okularów przez pracodawcę
    Od: "Christo" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jakub Zysnarski" <j...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:amudoh$bck$1@news.tpi.pl...
    > Jakie są przepisy regulujące kwestię refundacji okularów i kosztów badań
    > okulistycznych pracownikowi, dla którego komputer stanowi podstawowe
    > narzędzie pracy. Szukałem w KP, ale nic na ten temat nie znalazłem. Może
    > macie jakiegoś linka?

    Ja bedac na badaniach wstepnych przed podpisaniem umowy o prace
    dosatalem od okulisty zaswiadczenie dla zakladu pracy o zrefundowaniu
    okularow antyrefleksyjnych do pracy przy komputerze
    Dodam ze byly to "zerowki" - wzrok mam prawidlowy.
    W firmie okazalo sie ze refunduja szkla do 360 PLN i oprawki do 70 PLN
    (za drozsze placisz sam)
    Nie wiem czy jest to ogolna tendencja czy zwyczaj w mojej firmie