PracaGrupypl.praca.dyskusjeRefundacja okularów przez pracodawcę › Re: Refundacja okularów przez pracodawcę
  • Data: 2002-09-26 14:48:58
    Temat: Re: Refundacja okularów przez pracodawcę
    Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Ja bedac na badaniach wstepnych przed podpisaniem umowy o prace
    > dosatalem od okulisty zaswiadczenie dla zakladu pracy o zrefundowaniu
    > okularow antyrefleksyjnych do pracy przy komputerze
    > Dodam ze byly to "zerowki" - wzrok mam prawidlowy.
    > W firmie okazalo sie ze refunduja szkla do 360 PLN i oprawki do 70 PLN
    > (za drozsze placisz sam)
    > Nie wiem czy jest to ogolna tendencja czy zwyczaj w mojej firmie

    Gdzie ta firma? Już wysyłam CV :)))
    A tak poważnie, pracodawca jest obowiązany zwrócić pracownikowi pracującemu
    przy monitorze za okulary _korekcyjne_, zgodnie z zaleceniem lekarskim.
    Nie znalazłam linka do tego rozporządzenia (mam je gdzieś w wersji papierowej)
    znajduje się ono w Dz.U. 1998 nr 148 poz. 973: Rozporządzenie Ministra Pracy i
    Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny
    pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe.
    Warto też zadzwonić do Departamentu Warunków Pracy w Ministerstwie (i nie dać
    się zbyć) oraz zasięgnąć porady (każdy może) w PIP.
    Powodzenia
    Ste