eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe Praca Helpdesk!Re: Re Praca Helpdesk!
  • Data: 2005-09-29 23:39:51
    Temat: Re: Re Praca Helpdesk!
    Od: Srokus <s...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Mariusz napisał(a):
    > Witam ponownie,
    > skoro dyskusja sie rozwinęła to pogłębię nieco temat.
    > Oczywiście jest zespół helpdesk który chyba rozwijał się przez co najmniej
    > rok.
    > jest kierownik, który sprawuje kontrolę nad tym aby obslugiwac wszystkie
    > telefony userow i zeby nikt nie czekal dlugo.
    > z tego co zauwazylem to niektorzy ludzie serio są trochę zakreceni bo
    > szczerze mówiąc są odpowiedzialni za konta userow i cały bałagan jaki
    > powstaje ze źle doinformowanych pracowników.
    > ogólnie nie jestem sam bo jest caly zespol ale i tak odpowiadam za swoje
    > czyny(naturalnie)
    > po roku ludzie moze i wyciagaja kolo 2k ale sa dosyc sfrustrowani i
    > zakreceni. :)
    > odpowiedzialność jest duża ponieważ jak userowi nie damy rady to wkurzy sie
    > na niego klient i straci dobra opinie o firmie , a klienci to jak wiadomo
    > KASA

    Innymi słowy odpowiadasz pośrednio za wizerunek firmy (czyli mniej
    więcej tak samo jak pracownik fizyczny przy taśmie, który zrobi fuszerkę
    i zniechęci w ten sposób klienta do firmy).
    Bez kitu, ale w moim mniemaniu zajebiście duża odpowiedzialność to:
    troska o zdrowie a czasem nawet życie pracowników, zabezpieczanie
    dostępu do poufnych danych (a nie obsługa sieci telefonicznej) itd, itp.
    Podejrzewam że z tym cięgłym zapiepszaniem też sobie przykoloryzowałeś.
    A wracając do pytania IMO 1500 zł jest OK. Pod warunkiem że Twoja praca
    nie jest taka "nadmuchana" jak wypowiedzi.

    --
    Srokus gg: 2373877

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1