PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanko o pracę w Croppie › Re: Pytanko o pracę w Croppie
    From: "toja" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pytanko o pracę w Croppie
    Date: Mon, 9 May 2005 23:00:33 +0200

    Do Katowic. Jutro mam rozmowę. A Ty gdzie pracujesz jeśli mogę spytać? I ile
    masz za te 3/4 etatu? Coś koło 500 na rękę? Dla mnie to bardzo istotne bo
    ja musiałabym dojeżdzać. A dojazd na jeden dzień kosztowałby mnie okoł 10 zł
    więc nie wiem czy by mi się opłaciło? I ile godzin na dzień mniej więcej
    pracujesz? Wielkie dzięki za odpowiedź!