eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie dot. organizacja pracyRe: Pytanie dot. organizacja pracy
  • Data: 2005-06-25 17:56:32
    Temat: Re: Pytanie dot. organizacja pracy
    Od: Wwa <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał(a):

    > Chodzi o to, że pracownicy biorą z szafy materiały, a potem odkładają "na
    > kupę", a następnie inny pracownik w wolnej chwili odkłada to na miejsce.

    Nie należy tak robić z kilku powodów:
    1. dokumenty stojące zawsze w tym samym miejscu są natychmiast dostępne,

    nie szuka się ich
    2. jeżeli coś chcemy dołożyć do segregatora danej sprawy w przypadku gdy
    nie ma go na miejscu, dokument kładziemy byle gdzie, bywa że diabeł go
    ogonem nakrywa i zmarnuje się wiele godzin na jego poszukiwanie
    3. osoba układająca w wolnej chwili dokumenty na miejsce zawsze ma
    poczucie niedowartościowana
    4. jeżeli kilka osób korzysta z dokumentów zapodzianie nawet całego
    segregatora zdarza się niestety

    Wwa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1