eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie dot. organizacja pracyPytanie dot. organizacja pracy
  • Data: 2005-06-25 13:14:41
    Temat: Pytanie dot. organizacja pracy
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Praca polega na wyjmowaniu z szafy okreslonych materiałów, pracy nad nimi,
    tworzeniu zestawień i ogólnie biurokratycznej obróbce tychże materiałów i po
    wykorzystaniu ich... odłożeniu na miejsce do szafy.

    Pytanie brzmi:
    Czy słuszne jest nie odkładanie tych materiałów od razu na miejsce, a
    gromadzenie ich w określonym miejscu celem odłożenia do szafy niejako
    hurtowo w terminie późniejszym ?

    Chodzi o to, że pracownicy biorą z szafy materiały, a potem odkładają "na
    kupę", a następnie inny pracownik w wolnej chwili odkłada to na miejsce.


    --
    Krzysztof - 'kw1618' > http://grupy.3mam.net
    Pisz e-listy nie e-maile !!


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 25.06.05 17:56 Wwa

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1