PracaGrupypl.praca.dyskusje[Pytanie] Ankieter GfK PoloniaRe: [Pytanie] Ankieter GfK Polonia
  • Data: 2005-04-30 10:22:35
    Temat: Re: [Pytanie] Ankieter GfK Polonia
    Od: alicja <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    g...@p...onet.pl wrote:

    > Nie wiem, dlaczego tak piszesz - 7 x 30 - 32 PLN brutto za omnibusa = 170 PLN
    > brutto za jeden, 130 PLN netto za jeden.
    >
    > Tylko w weekend można zrobić zupełnie spokojnie 2, zatem miesięcznie masz
    > minimum 1,300 PLN ne rękę.

    jeden omnibus ok 1,5 h na laptopie X 7 wychodzi ponad 10 godzin + czas
    na szukanie respondentów. niewykonalne. chyba ze siedzisz w domu i tylko
    dzwonisz do znajomych mówiac ze własnie robisz z nimi omnibusa.

    do tego jeszcze czas na odebranie i zdanie omnibusów i zrobienie listy
    adresowej.
    sama tam pracowałam, teraz pracuje jeszcze pare kolezanek. polecam
    jednak inne firmy

    > A taki np. Pentor - tragedia, stawki niższe o połowę.

    zgadzam sie. pentor do d***