PracaGrupypl.praca.dyskusje[Pytanie] Ankieter GfK Polonia › Re: [Pytanie] Ankieter GfK Polonia
  • Data: 2005-04-29 15:25:13
    Temat: Re: [Pytanie] Ankieter GfK Polonia
    Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > nieprawda. tyle nie zarobisz chyba że będziesz fałszował wszystkie
    > ankiety, ale to na krótką metę zajęcie
    >
    > fakt. fałszować można również w nocy

    tylko o tym, bo na resztę nie mam czasu.

    Nie wiem, dlaczego tak piszesz - 7 x 30 - 32 PLN brutto za omnibusa = 170 PLN
    brutto za jeden, 130 PLN netto za jeden.

    Tylko w weekend można zrobić zupełnie spokojnie 2, zatem miesięcznie masz
    minimum 1,300 PLN ne rękę.

    Pracowałem tam (no, kilka badań tylko), pracują znajomi, i jeszcze nie zdarzyło
    się, by zarobiali mniej niz 1,5 tys. PLN - oczywiście o ile to ich jedyne
    zajęcie, i traktują to jako pracę zawodową.

    Oczywiście czasami dobór osoby jest oględnie mówiąc doraźny ;-)

    A taki np. Pentor - tragedia, stawki niższe o połowę.

    pozdrawiam,
    Grzesiek