PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie › Re: Pytanie
    From: "someone_else" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pytanie
    Date: Sat, 15 Jan 2005 09:07:22 +1100

    Dziekuje bardzo Immona. O mentalnosci Polaka masz racje. Sztrzal w
    dziesiatke.

    I opracy to mam takie samie mysle. Znajomi mowia mi to samo. Jak bylem
    jeszcze na studiach to bylem pare razy w Polsce i za rozmawialem z roznymi
    ludzmi.......... te co dobrze zarabiaja i te co ledwo co. Kazdy mi mowil ze
    jak bym chcial w przyszlosci pracowac w Polsce to skomczyc studia w
    Australii i pare lat popracowac tam. Dopiero wtedy bo jakims doswiadczeniu
    myslec aby przyjechac do Polski.

    Kuzynka zony, co mieszka w Niemczech i jest w Polsce bardzo czesto sama mi
    powiedziala............. Polska weszla teraz do EU, co ty robisz w
    Australii. Pakujcie sie i jak najszybcie do Polski bo zaczyna byc corac
    wiecej miedzynarodowych firm w Polsce. Chca ludzi z Angielskim i jakims
    doswiadzczeniem.