PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie › Re: Pytanie
  • Data: 2005-01-14 21:26:40
    Temat: Re: Pytanie
    Od: "someone_else" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Juz pare razy wysylalem CV i rozmawialem z pracodawcami. Za kazdym razem to
    byl ten problem ze nie jestem w Polsce. Zawsze mowili ze to jest nie mozliwe
    jak nie ma mnie w Polsce bo chca czlowieka zobaczec a nie przez telefon.
    Przez moja prace tutaj w Australii tez bede szukal w Polsce...............
    pracuje dla Aviva a wiem ze w Polsce tez sa...................moze akurat
    cos bedzie co mi bedzie pasowalo.

    Jak bym chcial pracowac jako bialy muzyn to po co mi do Angli...............
    moge tutaj zostac i to zrobic ;-D ;-D ;-D To wynagrodzenie bialego muzyna
    nie jest duze........ a ceny sa Angielskie a nie Polskie. Nie mozna
    przeliczac zarobku w innym kraju na Polskie i porownywac je bo kazdy kraj ma
    swoje ceny. I latwo sie tego wynagrodzenia nie zyje........... tak jak w
    Polsce

    pl...