eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.szukanaPublic RelationsRe: Public Relations
  • Data: 2002-06-27 14:31:40
    Temat: Re: Public Relations
    Od: "kinga" <k...@k...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    dodam tylko, ze chodzi o Warszawe :-)

    KN



    Użytkownik kinga <k...@k...waw.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...
    >
    > Szanowni Panstwo!
    >
    > Od ponad czterech lat zawodowo zajmuje sie Public Relations, w tym przez
    dwa
    > lata pracowałam w agencji PR, a od przeszlo dwoch lat zajmuje sie
    kreowaniem
    > wizerunku spolki internetowej
    >
    >
    > Oferuje:
    >
    > a)
    > 2-letnie doswiadczenie w firmie internetowej na stanowisku PR Managera,
    > gdzie:
    >
    > opracowuje i realizuje strategie dzialan PR w firmie internetowej,
    > odpowiadam zarowno za polityke informacyjna spolki, jak tez za komunikacje
    > wewnetrzna. Wspoltworze i redaguje witryne firmowa, publikujac i
    > aktualizujac wazne informacje z zycia spolki oraz prowadzac internetowy
    > Press Room. Bardzo dobrze znam polski rynek mediow tradycyjnych i
    > internetowych, a w codziennych dzialaniach wykorzystuje nowoczesne
    narzedzia
    > PR On-line.
    >
    > b)
    > 2-letnie doswiadczenie Project Managera w agencja PR, w ktorej:
    >
    > zajmowałam sie promocja marek i produktow klientow agencji, kierujac grupa
    > przedstawicieli regionalnych;
    > odpowiadalam za organizacje konferencji prasowych, utrzymywalam kontakty z
    > dziennikarzami prasy codziennej i periodykow, uzyskujac znaczacy przyrost
    > publikacji poswieconych poszczegolnym produktom oraz problematyce z nimi
    > zwiazanej; realizowalam programy lojalnosciowe dla sektorow
    > medyczno-farmaceutycznego i kosmetycznego oraz wspolpracowalam z
    > organizacjami pozarzadowymi i instytucjami panstwowymi; negocjowałam
    warunki
    > i koszty udzialu w targach i konferencjach, nadzorowałam przygotowywanie
    > materialow promocyjnych (ulotki, slajdy, plakaty, broszury, gadzety
    > reklamowe);
    >
    > c)
    > Predyspozycje do pracy na polu komunikacji, promocji i Public Relations,
    > czyli:
    >
    > umiejętnosc nawiazywania i utrzymywania kontaktow, a takze wspolpracy w
    > duzych zespolach, zdolnosci negocjacyjne, myslenie rozwiazaniami,
    optymizm;
    > doswiadczenie w redagowaniu informacji prasowych i bardzo dobra znajomosc
    > jezyka polskiego; wyksztalcenie kierunkowe: ukonczone podyplomowe studia
    PR
    > na Uniwersytecie Warszawskim;
    >
    >
    > Oczekuje:
    >
    > mozliwosci rozwoju zawodowego oraz pracy w interesującym, ambitnym
    zespole;
    > pracy dla firmy stabilnej, swiadomej wagi odpowiedniej polityki
    > informacyjnej i dbajacej o swoj wizerunek publiczny.
    >
    >
    >
    > Kinga Nizewska
    > k...@k...waw.pl
    >
    >
    >
    >
    >
    >
    >
    >
    >
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1