-
1. Data: 2002-06-26 22:44:04
Temat: Public Relations
Od: "kinga" <k...@k...waw.pl>
Szanowni Panstwo!
Od ponad czterech lat zawodowo zajmuje sie Public Relations, w tym przez dwa
lata pracowałam w agencji PR, a od przeszlo dwoch lat zajmuje sie kreowaniem
wizerunku spolki internetowej
Oferuje:
a)
2-letnie doswiadczenie w firmie internetowej na stanowisku PR Managera,
gdzie:
opracowuje i realizuje strategie dzialan PR w firmie internetowej,
odpowiadam zarowno za polityke informacyjna spolki, jak tez za komunikacje
wewnetrzna. Wspoltworze i redaguje witryne firmowa, publikujac i
aktualizujac wazne informacje z zycia spolki oraz prowadzac internetowy
Press Room. Bardzo dobrze znam polski rynek mediow tradycyjnych i
internetowych, a w codziennych dzialaniach wykorzystuje nowoczesne narzedzia
PR On-line.
b)
2-letnie doswiadczenie Project Managera w agencja PR, w ktorej:
zajmowałam sie promocja marek i produktow klientow agencji, kierujac grupa
przedstawicieli regionalnych;
odpowiadalam za organizacje konferencji prasowych, utrzymywalam kontakty z
dziennikarzami prasy codziennej i periodykow, uzyskujac znaczacy przyrost
publikacji poswieconych poszczegolnym produktom oraz problematyce z nimi
zwiazanej; realizowalam programy lojalnosciowe dla sektorow
medyczno-farmaceutycznego i kosmetycznego oraz wspolpracowalam z
organizacjami pozarzadowymi i instytucjami panstwowymi; negocjowałam warunki
i koszty udzialu w targach i konferencjach, nadzorowałam przygotowywanie
materialow promocyjnych (ulotki, slajdy, plakaty, broszury, gadzety
reklamowe);
c)
Predyspozycje do pracy na polu komunikacji, promocji i Public Relations,
czyli:
umiejętnosc nawiazywania i utrzymywania kontaktow, a takze wspolpracy w
duzych zespolach, zdolnosci negocjacyjne, myslenie rozwiazaniami, optymizm;
doswiadczenie w redagowaniu informacji prasowych i bardzo dobra znajomosc
jezyka polskiego; wyksztalcenie kierunkowe: ukonczone podyplomowe studia PR
na Uniwersytecie Warszawskim;
Oczekuje:
mozliwosci rozwoju zawodowego oraz pracy w interesującym, ambitnym zespole;
pracy dla firmy stabilnej, swiadomej wagi odpowiedniej polityki
informacyjnej i dbajacej o swoj wizerunek publiczny.
Kinga Nizewska
k...@k...waw.pl
-
2. Data: 2002-06-27 14:31:40
Temat: Re: Public Relations
Od: "kinga" <k...@k...waw.pl>
dodam tylko, ze chodzi o Warszawe :-)
KN
Użytkownik kinga <k...@k...waw.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...
>
> Szanowni Panstwo!
>
> Od ponad czterech lat zawodowo zajmuje sie Public Relations, w tym przez
dwa
> lata pracowałam w agencji PR, a od przeszlo dwoch lat zajmuje sie
kreowaniem
> wizerunku spolki internetowej
>
>
> Oferuje:
>
> a)
> 2-letnie doswiadczenie w firmie internetowej na stanowisku PR Managera,
> gdzie:
>
> opracowuje i realizuje strategie dzialan PR w firmie internetowej,
> odpowiadam zarowno za polityke informacyjna spolki, jak tez za komunikacje
> wewnetrzna. Wspoltworze i redaguje witryne firmowa, publikujac i
> aktualizujac wazne informacje z zycia spolki oraz prowadzac internetowy
> Press Room. Bardzo dobrze znam polski rynek mediow tradycyjnych i
> internetowych, a w codziennych dzialaniach wykorzystuje nowoczesne
narzedzia
> PR On-line.
>
> b)
> 2-letnie doswiadczenie Project Managera w agencja PR, w ktorej:
>
> zajmowałam sie promocja marek i produktow klientow agencji, kierujac grupa
> przedstawicieli regionalnych;
> odpowiadalam za organizacje konferencji prasowych, utrzymywalam kontakty z
> dziennikarzami prasy codziennej i periodykow, uzyskujac znaczacy przyrost
> publikacji poswieconych poszczegolnym produktom oraz problematyce z nimi
> zwiazanej; realizowalam programy lojalnosciowe dla sektorow
> medyczno-farmaceutycznego i kosmetycznego oraz wspolpracowalam z
> organizacjami pozarzadowymi i instytucjami panstwowymi; negocjowałam
warunki
> i koszty udzialu w targach i konferencjach, nadzorowałam przygotowywanie
> materialow promocyjnych (ulotki, slajdy, plakaty, broszury, gadzety
> reklamowe);
>
> c)
> Predyspozycje do pracy na polu komunikacji, promocji i Public Relations,
> czyli:
>
> umiejętnosc nawiazywania i utrzymywania kontaktow, a takze wspolpracy w
> duzych zespolach, zdolnosci negocjacyjne, myslenie rozwiazaniami,
optymizm;
> doswiadczenie w redagowaniu informacji prasowych i bardzo dobra znajomosc
> jezyka polskiego; wyksztalcenie kierunkowe: ukonczone podyplomowe studia
PR
> na Uniwersytecie Warszawskim;
>
>
> Oczekuje:
>
> mozliwosci rozwoju zawodowego oraz pracy w interesującym, ambitnym
zespole;
> pracy dla firmy stabilnej, swiadomej wagi odpowiedniej polityki
> informacyjnej i dbajacej o swoj wizerunek publiczny.
>
>
>
> Kinga Nizewska
> k...@k...waw.pl
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>