PracaGrupypl.praca.dyskusjePrzeprowadzka do innego miastaRe: Przeprowadzka do innego miasta
  • Data: 2005-02-23 18:06:59
    Temat: Re: Przeprowadzka do innego miasta
    Od: grzes32 <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    marcin wrote:
    > Witam,
    >
    > czy jesli szukam pracy w innym miescie niz obecnie mieszkam i pracuje, to
    > czy pisac w liscie motywacyjnym cos na ten temat? Dlaczego sie przeprowadzam
    > itp czy nie wspominac nic o tym? Dzieki za pomoc
    >
    > pozdrawiam,
    > marcin

    Jak do mnie przychodzą CV + LM i jest to ktoś z miejscowości oddalonej
    kilkaset km od siedziby biura - to zawsze sobie myślę:
    "no to będzie problem, spóźnienia, zaraz większe wymagania, bo
    mieszkanie itp." IMO osoba, która nie poda miejsca zamieszkania
    w mieście, gdzie ma docelowo pracować ma dużo mniejsze szanse.

    Pracodawcy nie interesują problemy mieszkaniowe itp.

    pozdro.