PracaGrupypl.praca.dyskusjePrzedstawiciel Handlowy Citibank › Re: Przedstawiciel Handlowy Citibank
  • Data: 2005-04-29 09:37:49
    Temat: Re: Przedstawiciel Handlowy Citibank
    Od: pinki <p...@w...yeti.ismedia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Mirek napisał:
    > Wybieram się jutro na rozmowę i w związku z tym proszę Was o opinie na temat
    > tej pracy najchętniej osób które pracowały lub pracują na takim stanowisku.
    > Słyszałem już o pracy w tym banku w charakterze PH gdzie zasuwa się własnym
    > samochodem i dostaje 50zł za sprzedaną kartę(lub 90 dla wybrańców). W
    > ogłoszeniu widniało "umowa o pracę,samochód,telefon,stała pensja+różnorakie
    > prowizje możliwość awansu i takie tam") czy możliwe jest inne stanowisko czy
    > to tylko ściema dla przyciągnięcia ludzi???jak myślicie??

    opowiem Ci wszystko dokladnie
    zatrudnienie przez firme DSA na etat, najpierw 3 miesiace, pozniej 3
    miesiace, pozniej na rok, pozniej na 10 lat.
    wszystko kontrakty.
    zarobki 1216 brutto.
    samochod to sciema. jest ich okreslona pula i zawsze otrzymuja
    "najlepsi" czyt. Ci ktorzy przepraszam za okreslenie " liza dupe szefowi"
    telefon w erze, 50 darmowych minut, reszta potracana z pensji
    klientow zdobywasz sam, czy to sa karty, konta, ubezpieczenia lub kredyty
    biuro na ulicy gizow.
    praca b.ciezka.
    wprowadzony system koreanski, glupie i bezmyslne raportowanie kazdego
    dnia pracy, tygodnia, miesiaca czyli musisz np chodzic po firmach i
    roznosic ulotki ergo w raporcie piszesz ile rozdales ulotek, komu i
    telefon do danej osoby, ktora to moze ewentualnie potwierdzic ze
    odwiedziles dana firme.
    na awans nawet nie licz.
    dodatkowe pytania mail lub gg:3218848

    pozdr
    pinki - szczesliwy ze dwuletnia przygode z ta instytucja ma juz za soba