PracaGrupypl.praca.dyskusjeProwadzenie kiosku. › Re: Prowadzenie kiosku.
  • Data: 2004-10-25 10:04:16
    Temat: Re: Prowadzenie kiosku.
    Od: emati <e...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ciach
    > W ostatnim czasie dostalismy propozycję przejecia po kimś kiosku. Jesteśmy w
    > trakcie analizowania opłacalności prowadzenia. Mamy kilka wariantów ale
    > narazie nie wiemy jaki byłby dla nas najlepszy.
    > Chodzi o to że wiadomo jak ciezko dostać pracę w naszych warunkach
    > tymbardzeij w takim miescie z jakiego ja pochodze (wałbrzych), chcielibysmy
    > aby i mi i mojej mamie szły lata pracy natomiast mi te począkowe a jej te
    > lata do emerytury pozostałe niecałe 2.
    ciach
    z tego co wiem to staż z urzedu pracy nie jest zaliczany do stażu pracy
    (paradoksalnie). Na mój gust na najlepiej:
    1. zakładasz działalność na mamę. (wtedy liczy się jej to do emerytury)
    2. mama zatrudnia ciebie. (leci ci staz pracy)
    - trzeba popytać w UP bo byc moze da się skorzystać z jakiejś umowy o
    refundację i wtedy część kosztów twojego zatrudnienia UP zwróci.
    3. jeśli kiosk jest w dobrym miejscu (przy ruchliwym chodniku) to idzie
    z tego wyzyć, o ile nie straszne ci wstawanie wczesnie rano.
    4. o towar nie ma się co martwic bo chyba wszystkie hurtownie przywożą
    na miejsce co chcesz
    jeśli chcesz więcej wiedziec lub szczegółowiej tyo pytaj na priv
    ekenig(at)wp.pl