PracaGrupypl.praca.dyskusjeProszę o pomoc › Re: Proszę o pomoc
  • Data: 2004-10-03 13:04:10
    Temat: Re: Proszę o pomoc
    Od: gromax <g...@W...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chcę ogłosić ogłoszenie jako pracodawca,ale mimo iż jestem zalogowany po
    > wysłaniu oferty nie jest ona wyświetlana na pl.praca.oferowana. Dlaczego?

    proponuję przeczytać, co to znaczy "grupa moderowana", jakie jest FAQ grupy
    itp.

    a w skrócie - wysyłasz posta na odpowiednią grupę (tu- jest to de facto
    ogoszenie, według określonych reguł), ogłoszenie trafia do kolejki, która
    jest moderowana przez moderatora (a masło jest maślane;D) czyli sprawdzna
    pod kątem FAQ i w przypadku akceptacji trafia na grupę z innymi
    zmoderowanymi postami (zwykle co kilka dni)