PracaGrupypl.praca.dyskusjeProśba o poradeRe: Prośba o porade
  • Data: 2008-02-05 09:49:35
    Temat: Re: Prośba o porade
    Od: "Marcin P." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:798b.00000058.47a82bb6@newsgate.onet.pl...
    > Sprawa wygląda tak:
    >
    > Od sierpnia pracuję w firmie AA na stanowisku Menedżera projektów. Zajmuje się
    > wszelkimi projektami związanymi z obsługą przedsiębiorców. Zarabiam kwotę X

    Jak nie wiesz, co zrobić, to niech się targują.
    Firma B niech się dowie, że dostaniesz w starej firmie X+...30%,
    a firma A niech ma świadomość, że firma B oferuje KORZYSTNIEJSZE WARUNKI.

    Kto da więcej i da szybciej?
    Poza tym, w wyborze kieruj się przede wszystkim rozwojem i perspektywą stabilnego
    wzrostu.

    Jak ja odchodziłem z poprzedniej firmy, gdy naświetliłem sytuację szefom, na tydzień
    przed
    moim odejściem, zdecydowali się podnieść moje wynagrodzenie do słusznej wysokości,
    ale było dla nich za późno. Grali na czas, i przegrali.
    Teraz pracuję w milszej atmosferze, zajmuję się nowymi, ciekawymi projektami,
    jestem wysyłany na szkolenia, i mam czas na prowadzenie własnego interesu, po pracy.

    Serdeczne pozdrowienia
    --
    Marcin