PracaGrupypl.praca.dyskusjeProśba o poradeProśba o porade
  • Data: 2008-02-05 09:26:15
    Temat: Prośba o porade
    Od: "Tomek" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sprawa wygląda tak:

    Od sierpnia pracuję w firmie AA na stanowisku Menedżera projektów. Zajmuje się
    wszelkimi projektami związanymi z obsługą przedsiębiorców. Zarabiam kwotę X

    W zeszłym tygodniu zadzwonili do mnie z jednej z konkurencyjnych firm z
    propozycją pracy na podobnym stanowisku tylko z bardziej &#8222;kierowniczą&#8221;
    nazwą.
    Zaproponowano mi pracę na stanowisku Dyrektora Departamentu
    &#8230;&#8230;&#8230;&#8230;....
    Zaproponowano mi wynagrodzenie w wysokości o 20% większej niż mam obecnie
    (X+20%). Ponadto mógłbym się zajmować sprawami związanymi z rynkiem kapitałowym.

    Wczoraj poszedłem się zwolnić do obecnego pracodawcy i trochę się zaskoczyłem.
    Oczywiście powiedział, że chce abym został bo jest zadowolony, ja się sprawdzam
    itp. Zaproponował mi podwyżkę X+10%. Prawdę powiedziawszy nie spodziewałem się
    takiego obrotu sprawy, bardzo mi to skomplikowało sytuację. Tzn. utrudniło mi
    podjęcie decyzji. Najgorsze jest to, że musze się zdecydować najpóźniej do jutra.

    Plusy obecnej pracy:
    - znam już firmę i wiem czego się spodziewać
    - lubię tu pracować, robie to co chciałem (w nowej też bym robił to co lubię),
    miła atmosfera
    - działa na rynku od 15 lat
    - całkowita samodzielność (działam na własna rękę, z szefem konsultuje tylko
    umowy i oferty)
    Minusy:
    - malutka firma (poniżej 10 0sób)
    - trochę przestarzały sprzęt
    - mała dywersyfikacja działalności w związku z czym bywają problemy z płynnością
    finansową co odbija się na premii.

    Plusy pracy w nowej firmie:
    - firma liczy około 17 osób
    - lepsze warunki pracy (nowoczesny sprzęt, wygodne biuro)
    - wydaje mi się, że większe możliwości rozwoju (prowadzenie szkoleń, udział w
    konferencjach jako organizator i prelegent, możliwość pracy przy projektach
    związanych z rynkiem kapitałowym)
    - miła atmosfera pracy (według byłego pracownika firmy pracują tam fajni ludzie)
    - firma ma siedzibę bliżej mojego miejsca zamieszkania (o jakieś 15 minut jazdy
    samochodem)
    - wynagrodzenie większe o 10% w porównaniu do pracy obecnej
    Minusy pracy w nowej firmie:
    - niezbyt dobra opinia o właścicielu,
    - generalnie jest to &#8222;nieznane&#8221;, nie do końca wiem czego się spodziewać.
    - zmiana pracy po 6 miesiącach od rozpoczęcia poprzedniej

    Czy na podstawie powyższych informacji jesteście mi w stanie coś doradzić? Co
    byście zrobili na moim miejscu?
    Proszę o wszelkie opinie.
    Pozdrawiam
    Tomek