PracaGrupypl.praca.dyskusjeProjekt zmian w KP cd...Re: Projekt zmian w KP cd...
    From: camel <g...@f...gotdns.com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Projekt zmian w KP cd...
    Date: Sun, 11 Dec 2005 01:08:02 +0100

    On 2005-12-10 22:18:07 +0100, Kira <c...@e...wytnij.pl> said:

    > Re to: camel [Sat, 10 Dec 2005 22:13:52 +0100]:

    > Heh, problem bardziej w tym, że u nas się w ogóle nie stosuje
    > faktycznie nowoczesnych technologii. Ja mogę na zaraz zagwarantować
    > bardzo stabilną pracę za bardzo porządne pieniądze komuś, kto _zna_ się
    > na którejś z technologii dotyczących sieci radiowych, ale właśnie z tej
    > półki określanej przez UE jako "nowoczesna".
    >
    > I wiesz co? Ta "nowoczesna" to w rozumieniu UE taka, która jest w
    > użytku krócej niż 3 lata. A do nas takie dochodzą na długo po tych 3
    > latach :> więc nikt ich po prostu nie zna. Ci, co znają, poznali ją na
> [...]

    Oj.... znam to do bólu :( Nie sieci radiowe, ale też coś komputerowego.
    Rodzimi przedsiębiorcy są baaardzo zachowawczy. Prochu to oni nie
    tylko, że nie wymyślą, ale też tego wymyślenia nie sfinansują ani nie
    wdrożą. Znana przeze mnie nowa technologia z wielką przyszłością jest
    generalnie w Polsce odrzucana, jako... nowa, a przez to
    "nieprzetestowana", "niebezpieczna"... bzdury na kółkach. Wielkie
    korporacje w USA jej zawierzyły, polskie pimpki są "ostrożne", bo za
    doradców mają absolwentów naszych uczelni, którzy poza Microsoft .NET
    nosów nie wysunęli. Dzięki bogu za internet, bo mogę swoją wiedzę
    sprzedawać za prawdziwe pieniądze TAM. Tutaj, mimo tej całej wiedzy
    byłbym na zasiłku. Jak napisano w innym wątku, na polskim rynku pracy
    jestem mniej wart niż sprzątaczka, bo nie mam przydatnych tu
    umiejętności. Ale czy to jest rynek? Raczej grajdołek.

    camel[OT]