PracaGrupypl.praca.szukanaProgramista baz danychRe: Programista baz danych
    From: "WłodekK" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Re: Programista baz danych
    Date: Tue, 10 Sep 2002 17:50:53 +0200

    Firma Wa-PRO Systemy Informatyczne mieści się w Piasecznie k.Warszawy -
    ściślej w Starej Iwicznej (pod
    Piasecznem). Jesteśmy jednym z większych producentów oprogramowania dla firm
    (WF-MAG, WF-Kaper i inne Wf-y). Mamy około 70 tysięcy klientów. Aktualnie
    poszukujemy doświadczonego programisty (Borland) do tematu kadry-płace i nie
    tylko. Osoby zainteresowane proszę o CV na adres w...@w...pl i
    może kontakt telefoniczny -7028900 lub
    komórka 600-922-305. W.Kalinowski.