PracaGrupypl.praca.szukana › Programista baz danych

  • 1. Data: 2002-09-10 11:04:16
    Temat: Programista baz danych
    Od: s...@r...pl

    Witam
    Programuje w C,C++ i Visual C++.
    W Visual C++ pisze w czystym API jak i w MFC.
    Systemy baz danych których używam to:
    - DAO
    - MySQL
    - BDE

    Zajmuję się programowaniem od paru lat.
    Mam na koncie pare poważnych programów.
    Głównie programuje pod Win9x, ostatniu jednak uczę się
    też programować pod Linuxem.

    Nie pobieram za programy dużych opłat ponieważ chce zdobyć większe
    doświadczenie.

    Jestem obecnie w stanie pisać skrypty CGI działające pod Linuxem

    email s...@r...pl
    Pozdrawiam
    Marcin Wosik

  • 2. Data: 2002-09-10 15:50:53
    Temat: Re: Programista baz danych
    Od: "WłodekK" <w...@w...pl>

    Firma Wa-PRO Systemy Informatyczne mieści się w Piasecznie k.Warszawy -
    ściślej w Starej Iwicznej (pod
    Piasecznem). Jesteśmy jednym z większych producentów oprogramowania dla firm
    (WF-MAG, WF-Kaper i inne Wf-y). Mamy około 70 tysięcy klientów. Aktualnie
    poszukujemy doświadczonego programisty (Borland) do tematu kadry-płace i nie
    tylko. Osoby zainteresowane proszę o CV na adres w...@w...pl i
    może kontakt telefoniczny -7028900 lub
    komórka 600-922-305. W.Kalinowski.