PracaGrupypl.praca.szukanaProgramista PHP od najtrudniejszych zadań. [dolnośląskie] › Re: Programista PHP od najtrudniejszych zadań. [dolnośląskie]
    From: Marcin <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Re: Programista PHP od najtrudniejszych zadań. [dolnośląskie]
    Date: Fri, 09 Jan 2009 17:08:13 +0100

    Programista PHP wrote:
    > Witam i przechodzę do rzeczy.
    >
    > Jestem webdeveloperem/programistą PHP/HTML/JS/MySQL/CSS, którego pasją
    > jest rozwiązywanie najtrudniejszych zadań w najbardziej zagmatwanych i
    > złożonych projektach.

    [...]

    --------------
> [...]
    > niekomercyjne/na własne potrzeby):
    > ~ 11 lat i 11 miesięcy, liczone od momentu kiedy napisałem pierwszy
    > program komputerowy
    >
    > Staż jako programista-webdeveloper (web development, wykonywanie
    > konkretnych zleceń dla firm, etat, umowa-zlecenie, z przerwami):
    > ~ 3 lata
    >
    > Widziałem w ciągu ostatnich kilku lat dużo róznie napisanego kodu i
    > wnioskując z moich dotychczasowych doświadczeń, sądzę że poradzę sobie
    > bezproblemowo z poprawianiem zagmatwanej aplikacji napisanej w PHP,
    > która ma 100, 200 lub nawet więcej MegaBajtów kodu (z pominięciem

    200MB kodu? Bylem swego czasu czlonkiem 70osobowego zespolu
    programistow, ktory pracowal nad duza aplikacja (JEE) i nie wiem czy ona
    miala >200mb kodu (*.java)

    > Umiejętności związane z Web-developmentem - języki programowania i
    > znacznikowe:
    > - PHP - Ekspert
    > - DHTML - Ekspert
    > - JavaScript - Profesjonalista, programowanie funkcyjne i obiektowe
    > - CSS - Bardzo dobry
    > - MySQL - Bardzo dobry
    Po 3 latach jestes expertem? Ja programuje zawodowo blisko 10lat i nie
    nazwal bym sie expertem. A pierwszy program komputerowy napisalem w
    1990roku, wiec prawie 20 lat temu :)