PracaGrupypl.praca.dyskusjeProgramista MicrosoftRe: Programista Microsoft
  • Data: 2003-11-18 14:36:12
    Temat: Re: Programista Microsoft
    Od: "sp6mlz" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Użytkownik Jarosław Wiechecki <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bpd8cg$rt2$...@n...onet.pl...

    > Użytkownik "sp6mlz" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > >
    > [...]
    > >

    > A dlaczego?Podziel to na grupy: Asp,JavaScript,VBScript, Html,.Xml. Jeśli
    > ktoś pisał dla webu coś większego w ASP, to na pewno ma doświadczenie z
    > resztą. Znając VB łatwo przejdziesz na VBA (jeśli już tego nie zrobiłeś).
    > DTS i MDX są związane z MS SQL-em.Dla mnie nie ma tutaj żadnych
    > rozbieżności. No, może za wyjatkiem doświadczonego studenta. Ten zwrot
    jest
    > fascynujący i jakby trochę nielogiczny na naszym rynku.Zresztą przez
> [...]

    Nie nie - ja tylko wycialem poczatek coby calosci nie cytowac, nie
    czepiam sie tego akurat fragmentu... Przeczytaj cale ogloszenie :-))
    Zreszta to kolejne z serii - poprzednie tez byly (dla mnie) zabawne.
    Ale ja mam dosc specyficzne poczucie humoru...

    BTW ciekawe - teraz tutaj zamieszcza sie ogloszenia "dam prace"?
    Takie gapiostwo przy takich wymaganiach, no no.... Strasznie
    przepracowani widac....

    Powodzenia - Wojtek H.