PracaGrupypl.praca.dyskusjeProgramista MicrosoftRe: Programista Microsoft
  • Data: 2003-11-19 19:16:52
    Temat: Re: Programista Microsoft
    Od: "sp6mlz" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Użytkownik Kuba Florczyk <c...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bpg575$ktm$...@n...onet.pl...
    > [....]
    > [...]
    >
    > Poza tym ze to ogloszenie jest conajmniej dziwne, to te dwie linie to
    chyba
    > paradoks. Tym bardziej ze Microsoft teraz wspiera tylko platforme .NET
    > Conajmniej polowa tych technologii jest przestarzala.

    Im wiecej wymagan, tym lepszy kandydat sie zglosi...
    ;-)
    Do znudzenia-"jak cos jest do wszystkiego, to jest do niczego"
    A ze wymagania "na wyrost" lub "na dawno temu"...
    A kto pisze ogloszenia i potrafi zamiescic tam
    gdzie _warto_?" Do tego "mile widziany student IV...V rok"
    Coz... typowe szukanie "danych osobowych"...
    Wczesniejsze ogloszenia byly jeszcze lepsze, szukac tutaj
    po "sp6mlz", wczesniejsze posty. _Ja_ bylem dyskretny bo "obsluga newsow"
    w tej firmie byla tez bardziej dyskretna... Wroc-rozrozniala
    grupy dyskusyjne :-))) No ale mam prawo krytykowac ogloszenia
    zamieszczone _tutaj_ na liscie niemoderowanej??????
    No!

    Najgorzej maja perfekcjonisci - pozdrawiam :-)

    Zdrowka - Wojtek H.