PracaGrupypl.praca.dyskusjeProgramisci - mit wysokich zarobkow? ;-)Re: Programisci - mit wysokich zarobkow? ;-)
    From: f...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Programisci - mit wysokich zarobkow? ;-)
    Date: 4 Jun 2003 18:27:17 +0200

    > ze moze lepiej skonczyc cos "niechodliwego" ale w czym ma sie szanse
    > byc wysokiej klasy specjalista, zamiast trzepac informe albo
    > marketing, zmuszac sie do tego i skonczyc jako jeden z tlumu, ktorego
    > nikt nie bedzie chcial.

    Tu nie o to chodzi kto, jakie kierunki skończyl.

    Jestem z wyksztalcenia analitykiem finansowym a obecnie koncze
    informatyke i jakos nie uwazam ze jest malo pracy.
    Fakt, troche ciezko zarobionej kasy poszlo mi na certyfikaty
    takie jak MCSE czy ICP ale teraz nie narzekam mimo ze
    mam najbardziej "owcze" wyksztalcenie.

    Co wiecej: Firmy czesto poszukuja informatyka ze znajomoscia
    podstaw ksiegowosci. W takim przypadku przebijam na wstepie
    80% kandydatow nawet po agh czy innych tego typu.

    FX