PracaGrupypl.praca.dyskusjeProgramisci - mit wysokich zarobkow? ;-) › Re: Programisci - mit wysokich zarobkow? ;-)
    From: "dgasek" <d...@e...pw.edu.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Programisci - mit wysokich zarobkow? ;-)
    Date: Mon, 2 Jun 2003 19:15:30 +0200

    Moja pierwsza praca w serwisie internetowym jako student 1100 brutto umowa o
    dzielo.
    Firma krzak i w chuj nudnej dlubaniny.
    Ale nie o tym, problemem jest to,ze parcodawcy chca miec jednego suuuuper
    wyszkolonego specjaliste we wszystkich mozliwych dzialkach informatyki.
    Ja nie naleze do osob, ktore rownie chetnie projektuja aplikacje (co lubie)
    co implementuja interfejs (czego wprost nie znosze)
    Oto moje pytanie czy mozna byc swietnym specjalista np od baz danych i
    hurtowni i zarabiac krocie jednoczesnier wogole sie nie przejmowac
    rzezbieniem w ASP, JSP HTMLu itp...?
    Jak to teraz wyglada w firmach?

    pozdrawiam, goscinnie z konta kumpla