PracaGrupypl.praca.dyskusjeProgramisci - mit wysokich zarobkow? ;-) › Re: Programisci - mit wysokich zarobkow? ;-)
  • Data: 2003-05-31 09:40:05
    Temat: Re: Programisci - mit wysokich zarobkow? ;-)
    Od: "KCH" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:3bf8.00000109.3ed86af6@newsgate.onet.pl...

    > O wlasnie! W samo sedno. Szczegolnie pierwsza definicja.
    > Dla ogolu spoleczenstwa programista jest postrzegany jako
    > nadczlowiek-guru ktorego wiedza lezy gdzies na pograniczu magii.
    > Ale pracodawcy (chyba slusznie) uwazaja inaczej. Niestety...

    Mam wrażenie że tę definicję napisali informatycy onetu o sobie...
    Młodzi entuzjaści to programiści???
    Cóż, widać że i ja jestem programistą chociaż mnie to nie interesuje,
    nienawidzę tego, nie programuję, a mimo to parę niezłych programów
    napisałem...
    Moim zdaniem pierwsza definicja nie ma nic wspólnego z programowaniem. Ja
    bym nie nazwał osoby która zna parę języków, i takie hobby programistą.
    Albo człowiek ciężko pracuje i się tego nauczy albo ma do tego smykałkę i
    tyle bo w innym wypadku nic z tego nie będzie. A "programistów" mamy zbyt
    wielu...