PracaGrupypl.praca.dyskusjeProgramisci - mit wysokich zarobkow? ;-) › Re: Programisci - mit wysokich zarobkow? ;-)
    From: "egoistka" <e...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Programisci - mit wysokich zarobkow? ;-)
    Date: Sat, 31 May 2003 10:27:23 +0200

    Witam!
    Słowem wstępu (nie chce przypadkiem nikogo urazić) definicja "programisty"
    wg wiem.onet.pl:
    http://wiem.onet.pl/wiem/015ca3.html

    Użytkownik "FX" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Dzis znow rozmawialem z kilkoma programistami. Coz, tym razem
    > z kwalifikacjami bylo troche lepiej :-)
    Równie dobrze mógłbym powiedzieć. Dziś znów rozmawiałem z kilkoma lekarzami.

    > Przyszedl jeden fajny koles, z 4 letnim doswiadczeniem, calkiem
    > duzo wiedzacy. I pytam go w koncu: "A ile pan chcialby zarabiac, mam
    > nadzieje ze nie 5000zl jak pana poprzednik"
    4 letnim doświadczeniem czy 4 letnim doświadczeniem zawodowym bo w przypadku
    programistów różnie to bywa...
    5000 PLN to dużo czy mało wg Ciebie ?

    > On mi na to:
    > "Wiekszosc moich znajomych dostaje okolo 2000zl brutto".
    > Mowie: "moze to dlatego ze to Katowice?" On mi na to,
    > ze nie. Byl na kilkunastu rozmowach i tylko w jednej firmie
    > moglby zarobic powyzej 3 tysiecy brutto, i to w warszawie. Programistow
    jest
    > ponoc na peczki a pracy niewiele.
    Ale za to "dobrych" programistów jest niewiele i zazwyczaj to pracodawcy ich
    szukają aniżeli odwrotnie.

    > Ale, patrzac na oferty pracy... chyba sciemnia. Jak to jest?
    Prawda jest taka, że nie zarobisz tyle ile jesteś "wart" tylko tyle za ile
    potrafisz się sprzedać.
    Widełki zaczynają się jakoś od 1k PLN, górnej granicy nie znam i mam
    nadzieje, że nie poznam :>

    P.S.
    Wiadomość została wysłana z konta dziewczyny za jej zgodą - rzecz jasna.

    Pozdrawiam
    Paweł Krupiński student II roku AGHu at p...@a...pl
    GG: 1124584
    http://www.ars.pl | http://bo.ars.pl