PracaGrupypl.praca.dyskusjeProgram "UWAGA!" TVN - idiotyczni dziennikarze › Re: Program "UWAGA!" TVN - idiotyczni dziennikarze
  • Data: 2006-04-21 06:09:47
    Temat: Re: Program "UWAGA!" TVN - idiotyczni dziennikarze
    Od: Marek Barbaszyński <m...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Bańcer wrote:
    > Marek Barbaszyński napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > Ale elektroniki, sprzętu agd itd. nie kupuje się codziennie.

    Zważywszy jak się sypie chyba niedługo do tego dojdziemy :-)
    A poważniej, to względna rzadkość takich zakupów jest niejako
    równoważona większą kwotą jaką na nie przeznaczam/oszczędzam
    na nich. Jeżeli np. kupię aparat fotograficzny o kilkaset zł
    taniej niż w Polsce, to trochę potrwa, zanim większe wydatki
    na chleb, droższy o 1 zł na bochenku "zjedzą" mi ten zysk.

    Zresztą takich tańszych towarów jest np. w USA więcej niż
    wspomniane AGD i elektronika. Choćby ubrania, różne
    drobiazgi domowego użytku...

    > A chleb i owszem. I wątpię, czy większość populacji się żywi tym
    > 'poniżej $1, niespecjalnie jadalnym'. :)

    Miejscowi? Raczej większość. IMHO wysokie ceny żywności widzą
    najbardziej ci, którzy usiłują w innym kraju odżywiać się
    dokładnie jak w Polsce, co często oznacza kupowanie jakiegoś
    niszowego jedzenia i przepłacanie.

    --
    Marek "Barbidu" Barbaszyński
    ---- The signature has been optimized away