PracaGrupypl.praca.dyskusjeProgram "Pierwsza praca" › Re: Program "Pierwsza praca"
  • Data: 2002-05-28 09:48:44
    Temat: Re: Program "Pierwsza praca"
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Burzynski" <p...@i...pl> napisał w wiadomości:
    > Witam,
    >
    > Mam zapytanko: Co sadzicie o programie pierwsza praca? Jaki jest w nim
    > haczyk?
    > Czy on naprawde ma szanse poprawic sytuacje absolwentow na rynku?
    >
    > Pozdrawiam
    > Piotr

    Sądze że to nastepna ściema rządu, a na calu ma porawę statystyk. To tak
    jak w urzędach pracy zamiast doprowadzać do faktycznego zatrudnienia to
    wykreśla się bezrobotnych z listy (efekt ten sam - spada liczba
    statystycznych bezrobotnych). A co to za poprawa uregulować prawnie
    możliwość wypłacania pensji poniżej pensji minimalnej? Pozostałości z epok
    poprzednich pozostało "czy się stoi czy się leży 2 tysiące się należy" i co
    niektórym bezrorobtnym nawet za pensje minimalnie wyższą od najniższej
    krajowej nie che się pracować. W pewnym stopniu mozna potwierdzić tezę że w
    Polsce jest bezrobocie ale nie ma bezrobotnych.
    To czy ten program coś da to się okaże w najbliższych latach ale osobiście
    widze to czarno.

    Serwiz